Helpdesk | Audittrail, de partner in compliance

Audittrail Helpdesk

Expertise ondersteuning op afstand


Een chatbox is vaak voor websites dé functie geworden waar bezoekers hun vragen kwijt kunnen. Audittrail pakt dit anders aan met de Audittrail Helpdesk.


Lastige vraagstukken, niet de juiste kennis in huis, wel de juiste kennis in huis maar niet op het gebied van informatiebeveiliging of privacy. Dat is waar veel organisaties tegen aan lopen. Extra ondersteuning wanneer jij wilt op zowel het vlak van privacy, informatiebeveiliging en awareness is de ideale oplossing. Maar is dat er wel?


Jazeker! Dat is er. Namelijk de Audittrail Helpdesk. Hier kunnen opdrachtgevers vragen stellen over uiteenlopende onderwerpen op het gebied van Privacy en Informatiebeveiliging en waar binnen 48 uur antwoord op wordt gegeven. Als opdrachtgever is het mogelijk een abonnement hierop af te sluiten of om vragen te stellen op basis van een uurtarief. Benieuwd naar de Audittrail Helpdesk? Download hier de productsheet of sluit gelijk een Helpdesk af!

Audittrail Helpdesk
Anonymous

“Ik ben erg blij met het advies van de helpdesk. Ik schakel hem zo af en toe in en krijg dan snel antwoord!”